POPLOVE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

POPLOVE

مصطفى صبرى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج الكام فروج الحق حمل

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

برنامج الكام فروج الحق حمل Empty
مُساهمةموضوع: برنامج الكام فروج الحق حمل   برنامج الكام فروج الحق حمل Icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 11:30 am

برنامج الكام فروج camfrog برنامج شات رائع وممتاز

--------------------------------------------------------------------------------

بص ياعم احنا هنبدا من الالف الى الياء انشاء الله معايا هتعرف كل حاجه عن برنامج الكام فروج
نبدا
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا تعمل لك نك نام على البرنامج والنك نام تعنى اميل وبطريقه سهله وهى اول ماتسطب البرنامج وتفتحه هتلاقى كلمه reqister for nick names/password اوك هتضغط على الكلمه دى وبعدين تدخل البيانات المطلوبه منك وتعمل الاميل وبعدين تكتب الاميل والباص وتخش بتخش بيقبى الاميل فاضى لسه مش عليه اى حاجه علشان تبدا تخش على الرومات وتتكلم وهو طبعا فى رومات مصريه ورمات انجليزيه هتخش انتا طبعا على المصريه او زى ماانتا عاوز المهم تخش على الروم ازاى بص ياسيدى بص فى اسفل الاميل بتاعك هتلاقى الكلمه دى vidoe chat rooms اضغط عليها هتفتح لك قائمه بص فى اعلى القائمه هتلاقى كلمه generalاضغط عليها لما تتغط عليها هتلاقى اسماء رومات كتير بعدين بتبدا تقرا الرومات المصريه بيبقى مكتوب عليها egypt وبيقى كل روم لها اسم الروم الانتا عاوز تخش عليها تروح ضاغط عليها هتروح داخل هتلاقى فى قلبها ناس تبدا تتكلم معاهم وكدة وهتلاقى مسابقات على كروت شحن وبيبقى فى ميك واحد بيخده والكل بيسمعه سوء مشغل سونج او اى حاجه او عامل مسابقه انتا بتسمع وخلاص وفى نفس الوقت بتكتب الانتا عاوزة على التكست بالظبط زى رومات الياهو ماسنجر بس دى فيها شويه مميزات هقول لكم عليها حالا الميزة الاولى : البرنامج فيه ترقيات وانا هشرح لكم يعنى ايه ترقيات بص ياسيدى على حسب شغلك فى الروم بتاخد ترقيات واول ترقيه هى الفرند بيبقى لونك ازرق وثانى ترقيه ادمن بيبقى لونك اخضر وثالث ترقيه اوبلص ورابع ترقيه اونر وهو ده اعلى حاجه فى الروم وهو البيرفع الترقيات طيب واحد يقول لياااااا طيب وايه الفرق بين الفرند والادمن و الاوبلص والاونر انا اقول لك الفرند بيبقى لسه حاجه صغيرة اوى واللون ده بيبقى بس علشان يبقى مميز يعنى زى عضو مميز على المواقع والادمن ده ممكن يطرد اى حد برة الروم والبرنامج ده فيه ميزة جميله اوى وهى لو حد شتم او عمل اى حاجه غلط بيطرد برة الروم ممكن kick وده ممكن يخش تانى عادى بعدها وممكن punsh وده ممكن يخش بعده تانى بس مش بيقدر يشارك معاهم فى اى حاجه ولا يعمل معاهم اى حاجه وميقدرش يعمل اى حاجه الا لما ادمن يفكه والادمن بردوا لازم يشغل الروم علشان مينزلش من لونه تانى وانتا مش هتترفع الا لما تشغل الروم طيب واحد يقول ليا وانا هشغل الروم ازاى هقول لكم فى الاخر تشغل الروم ازاى علشان تترفع والاوبلص ده صعب اقول لكم على مهماته لما تخش البرنامج هتعرف والاونر زى مقلنا هو البيرفع الترقيات وبردة الاونر ده بيعمل حاجه جميله وهى ممكن يعمل لك بان يخليك معتش تعرف تخش الروم مادا حياتك الا لو اونر فكك واحد يقول طيب وبيعمل البان ازاى هو بيضغط على اميلك كلك يمين بيبقى عندوا اختيرات من ضمنها البان ده والادمن بردوا بيضغط عليك كلك يمين بيبقا عندوا اوامر منها kick و punsh التكلمنا عليهم قبل كدة وبردوا الاونر ده ممكن يعرف الاى بى بتاع اميلك واحد يقول لى وايه الفايدة لما يعرف الاى بى ده الفايدة انه ممكن يفك البان الانتا كنت وخده وتقدر تخش الروم تانى الان جه وقت اقول لك ازاى تعمل شغل فى الروم علشان تترفع او تترقى بص ياسيدى فوق فى الروم خالص اختيارات تتختار منها كلمه actions هتفتح لك قائمه اختار منها كله invite وتعمل انفيتات للناس علشان تيجى الروم واحد يقول ليا وانا اجيب ناس من اين بيبقوا مضفين عندك على الاميل زى الياهو بتضغط عليه كلك يمين وتختار امر كوبى وبعدين الكلمه invite لما بتغط عليها بتفتح لك نافذه صغيرة تتكتب فيها اسم الاميل ثم تضغك اوك وهو كدة بيروح له الانفيت وبيجى الروم او ميجيش هو ومزاجه وانتا وشطارتك تخليه يجى علشان االروم يبقى فيها ناس كتير علشان تترفع وفى كمان شرط علشان تترفع ولكن هو مش ضرورى اوى الامر هو انك تاخد الميك وتعرفهم بنفسك وواحد يقول طيب مين البيرفع الاونر ده من الاول اقول له صاحب الروم واحد يقول ليا طيب بيرفع الروم من اين اقول له من على سرفر علشان لما يطفى الجهاز الروم مش تقفل واحد يقول ليا طيب اانا عاوز روم وسرفر اقول له هقولك بعد كدة مش دلوقت لانى تعبت هههههههههههه

اريد الردود

ودة رابط البرنامج النسخه الجديدة

http://www.download.com/Camfrog-Vide...=dl&tag=button
https://poplove.yoo7.com

برنامج الكام فروج الحق حمل
صفحة 1 من اصل 1